Mooie woorden van onze gasten

Gewoon top

Periode: Juni 2026

Rating: rating rating rating rating rating

Familie: Anja

Ook het ontbijt was een absolute aanrader: allemaal lekkere lokale producten en met veel zorg samengesteld.
Wat we eveneens erg waardeerden, was dat we alle tijd kregen om van ons verblijf te genieten. We hadden nooit het gevoel dat we moesten haasten of dat we "buiten gekeken" werden, wat voor een heel ontspannen en aangename sfeer zorgde.
Kortom: een prachtige plek, heerlijke faciliteiten, lekker eten en een uitzonderlijk warme ontvangst. Wij komen met veel plezier nog eens terug!

Gewoon Top

Periode: Juni 2026

Rating: rating rating rating rating rating

Familie: Anja

at hebben wij genoten van ons verblijf! Wij waren er met 7 vriendinnen en vanaf het eerste moment voelden we ons ontzettend welkom.
Na een erg bewogen treinrit kwamen we behoorlijk aangedaan aan. Bart ontving ons echter met zoveel vriendelijkheid en gastvrijheid dat er meteen rust over ons heen kwam. Hij hielp ons met onze planning, gaf leuke tips voor gezellige plekjes om iets te gaan drinken en hield ons op de hoogte van de barbecue, die rond 19 uur klaar zou zijn. Bart is echt een zorgzaam en attent persoon die ervoor zorgt dat je je meteen thuis voelt.Ook heeft hij de hot tub warm gestookt en dat was heerlijk om de dag te beëindigen.

Gewoon Top

Periode: Juni 2026

Rating: rating rating rating rating rating

Familie: Anja

at hebben wij genoten van ons verblijf! Wij waren er met 7 vriendinnen en vanaf het eerste moment voelden we ons ontzettend welkom.
Na een erg bewogen treinrit kwamen we behoorlijk aangedaan aan. Bart ontving ons echter met zoveel vriendelijkheid en gastvrijheid dat er meteen rust over ons heen kwam. Hij hielp ons met onze planning, gaf leuke tips voor gezellige plekjes om iets te gaan drinken en hield ons op de hoogte van de barbecue, die rond 19 uur klaar zou zijn. Bart is echt een zorgzaam en attent persoon die ervoor zorgt dat je je meteen thuis voelt.Ook heeft hij de hot tub warm gestookt en dat was heerlijk om de dag te beëindigen.

Top fiets - weekend

Periode: Juni 2026

Rating: rating rating rating rating rating

Familie: Philippe en Sonja

Op zoek naar de perfecte glamping? Utopia in Gistel is een schot in de roos. Gastheer Bart is ontzettend vriendelijk en de catering is geweldig: zowel de barbecue als het uitgebreide ontbijt waren boven verwachting.
Mooie en veilige privé parking alsook voor de fietsen.Bedankt voor het mooie weekend!"
Philippe en Sonja
Wondelgem

Fantastisch verjaardagsweekend!

Periode: Mei 2026

Rating: rating rating rating rating rating

Familie: San en Willy

Met 13 mensen een fantastisch verjaardagsweekend beleefd met de perfecte gastheer Bart. Geweldige locatie, prachtige accommodatie, heerlijke BBQ, originele verjaardagstaart en een overweldigend ontbijt met smakelijke streekproducten en een stevig omeletje.
Ons weekend was zeer geslaagd en heeft voor mooie en vooral grappige herinneringen gezorgd!
The place to be om te vieren en genieten.
Bedankt, Bart! Toplocatie ❤️❤️❤️

Zalig genieten !

Periode: Oktober 2025

Rating: rating rating rating rating rating

Familie: Hilde & Marcel

Bart was een perfecte host! Op het juiste moment steeds aanspreekbaar en behulpzaam. De accommodatie...keukentje, bed, badkamer...alles in orde. De gchesterfield en petroleumvuurtje, na de lekkere bbq, boden ons nog romantische avond.
Het ontbijt met eigen tuin- en streekproducten, zelfgebakken notenbrood was uitmuntend.
Absolute aanrader!

Unieke belevenis 👌🌞❣️

Periode: April 2026

Rating: rating rating rating rating rating

Familie: Guy & Cindy

Bijzondere locatie, top infrastructuur, uniek concept & een warme, zeer zorgzame, gepassioneerde gastheer Bart. Het ontbijt en de BBQ waren een lust voor onze smaakpapillen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. ❣️ Wij hebben genoten. Het was zaaalig! Dankjewel 🙏🏼

verjaardagsweekend

Periode: September 2025

Rating: rating rating rating rating rating

Familie:

Wat een ervaring!!!
Zalig genoten van de glamping tent.
Een ontbijt om U tegen te zeggen alsook de bestelde bbq.
Bart is zo bezorgd om zijn klanten en zal ervoor zorgen dat je niets tekort komt.
Wij komen alvast terug!!

Zalig zen!

Periode: September 2025

Rating: rating rating rating rating rating

Familie: Nancy T

Heel leuke ervaring. Wij sliepen in de Zoe tent die voorzien is van alle luxecomfort net naast de pony en het paardje. De beestjes zijn even gastvrij als hun baasje. Ze komen ons snel begroeten aan het hek. De poes kwam ons gezelschap houden op ons terras bij de zonsondergang. Alsook is de hottub zeker een aanrader en een meerwaarde. Het ontbijt is zeer lekker met streekproducten. Er zijn wandelroutes die vertrekken vanuit de glamping. Het is hier heerlijk genieten van de rust. En niet te vergeten de zeer gastvrije host Bart. Hij doet dit met hart en ziel en dat voel je ook. Super bedankt. We hebben ervan genoten en zijn helemaal Zen.